I'm so OVER him

Nu har det gått 42 timmar sedan jag pratade med min kärlek, munspelsmannen. Men tro inte att jag räknar, för jag är HELT över honom. Jag har faktiskt en ny kille. Eller i alla fall snart. Jag är inte en sådan som deppar ihop och går in i väggen. Aldrig att jag låter en loserkille kliva på mig. När man blivit hjärtekrossad är det viktigt att gå vidare snabbt. Därför ar jag redan ute på marknaden. 

Jag är en 180 cm lång kvinna med båda fötterna på jorden. Jag gillar vilda utekvällar i Vasaparken, romantiska månskenspromenader och män som gör som man säger när man vill. Jag är en mjuk och gosig kvinna. Jag söker dig som kan hantera en riktig kvinna, med kvinnliga kurvor. Så är du en smal man, som söker en riktig kvinna som alltid ställer upp ;) , så hör av dig till Ursula, eller Ms Meetball som jag kallas för mina dödliga kurvor..

I AM HERE and I AM  SINGLE!  Just come and get me boys!







Michael Jackson, varför finns det inte fler riktiga män som du?>




Jag är SÅ över dig! Hur känns det nu va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0