Jag har hittat min man!

Nu har det äntligen skett, jag ser ljuset igen. Jag har funnit min blivande man, han är helt perfekt!! Vi är så lika, vi båda älskar hajar, kalaspuffar och som prick över i så är vi båda väldigt snygga. Visst skulle vi utgöra ett perfekt par? Problemet är bara att han för tillfället råkar ha flickvän. Ett problem som enkelt kommer lösas då han kommer att se mig, den perfekta kvinnan för honom! För vem tackar nej till en kvinna som jag?

Nu är ni nog riktigt nyfikna på vem han är va?;D

Nils heter han, han har brunt hår och det vackraste leendet någonsin. Han är nästan lika het som Arnold Schwarzenegger, men den mannen är  desvärre oslagbar i snygghet. Grr!

Oh jag kan inte vänta tills vi äntligen blir ihop! Nils finner du här www.storstadspojken.se 


Vem tackar nej till en riktig kvinna?

Kommentarer
Postat av: bitte

ush vidrigt hade jag vart så stor hade jag tatt livet av mig

2008-09-17 @ 22:23:03
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0