Hjärtekrossad och singel igen

Det är förjävligt. Livet är förjävligt. Jag är så olycklig. Hjärtekrossad. Inga droger hjälper längre. Ingen mat hjälper. Inte ens godis gör mig glad mer. Inga andra män är lika vackra som du, lika musikaliska som du och inte heller lika energiiska som du.
Nu när du är borta från mitt liv kan ingen släcka mina törstar mer. Av stockholmare kallas du Munspelsmannen, av mig kallas du baby boo-boo. Du krossade mitt hjärta då du SKET i att bjuda mig på Mcdonalds!! Även fast jag hade ett sådant fruktansvärt begär. Och sedan tvingade du mig att betala min cheezer helt själv. Fyfan. Det var som att du slet ur mitt hjärta ur själen min, slet sönder det och studsade det upp och ner som en gummiboll. Jag kommer alltid älska dig och minnas de stunder vi haft. Farväl föralltid min älskling, din underbara köttbulle Ursula

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Svar: Tack för kommentaren! :D Välkommen åter. ;)

2008-09-12 @ 17:32:13
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0