Bävern

Vi är fyra stycken fräsiga filurer på denna blogg. Tjejer såklart! Fast  CP Conny vill gärna gäst blogga lite ibland, Okej då CP Conny, du får väl det.
Jag tänkte jag presentera mig själv. Jag kallas Bävern, (eftersom jag liknar en) Bävrar är tunga djur, det osar respekt om dem, tycker ni inte?  Så det passar mig, Jag vill inte avslöja så mycket mer, det känns fel att avslöja, måste behålla mystiken.

Med tiden kommer ni lära känna mig och älska mig, det vet jag. So keep reading! Många saftiga inlägg väntar!

peace out/ Bävern


 




Kommentarer
Postat av: sara

svar>> Okej får väl läsa bloggen lite då :) bra än sålänge! :)

2008-09-12 @ 13:47:00
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0