Anteckningar om min dag.

Hejsan hoppsan!
Idag  har vart en kul dag, jag har haft en saftig stor finne på hakan, som stegvis har växt sig större, jag har ivrigt väntat på att den rätta tiden ska komma för att klämma den. Jag älskar verkligen att klämma finnar! Det är en sån härlig känsla! Ni vet de sakerna som är äckliga på ett väldigt härligt sätt? att klämma finnar är äckligt härligt! Hahah nu ska du få finn jävel! Tänker man och börjar klämma hårt tills den spräcks,fan vilken kick man får!

Annars har vi haft skol kör idag, vi låter förjävligt, vi liknar en annan del av köping, en bunt med efterblivna när vi sjunger. Gud vad jag skrattade. sedan körde kör ledaren en techno remix på Mamma Mia som vi skulle sjunga till. Fattar inte varför!?vi som har både trummis, gitarist och pianist som kan kompa oss. Och så sätter han på en hemma gjort techno version som han vill att vi ska sjunga på, Vi lät som 40 fullisar som sunger karaoke på en bar. Men det var kul, ny skapande.

Hoppas er dag har vart kul den med!

Glid i frid!/Bävern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0